
Gjør det enkelt!
Med vår Televikar App kan du nå lett gi oss melding om du trenger svartjenesten vår, og samtidig med ett par tastetrykk også få viderekoblet mobilen! Alle våre kunder har nå tilgang til å registrere seg for bruk av vår App. Slik fungerer den:- 1. Våre kunder sender en mail, og ber om tilgang til App
- 2. Når vi har registrert deg som bruker, får du en link på SMS for å registrere deg. Du bruker da mobilnummer + opprette et passord
- 3. Når du da logger på, får du opp menyen som du ser til venstre her.
- 4. Nå kan du enkelt legge inn ditt fravær. Trykk "sett status", og du kommer inn på menyen du ser nede til venstre, bilde 2
- 5. Velger du f.eks "I Møte", så får du opp muligheten til å legge inn når du forventer du er tilbake (Bilde 3). Er du usikker på når, Tar du bare valget "Opptatt".
- 6. Når du har lagt inn fravær og lagret, blir det sendt en mail til Televikar. Vi legger da inn fravær i "manuset" vårt, så når vi får inn telefoner som er til deg, har vi beskjeden klar.
- 7. Så kan du i den første menyen (Bilde 1) klikke på "Aktiver viderekobling". Da er allerede koden lagt inn slik at du bare trenger å trykke på knappen "Ring", som du ser i Bilde 4.
- Når du ønsker å fjerne viderekoblingen, klokker du på "Deaktiver viderekobling". Da "Ringes" det automatisk prosedyren for å ta bort viderekoblingen. Enkelt og greit!

Prøv nå!
Ta kontakt med oss på telefon 800 31030, eller send mail til post@televikar.no om du ønsker mer informasjon. Er du ny kunde, hjelper vi deg gjerne i gang. Husk at denne Appen er Inkludert i våre priser. Denne kan du også bruke på din datamaskin om du bare vil gi oss melding om ditt fravær. HER laster du den ned.
